Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy wdrożyć Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z dostawcami w trakcie procesu zakupowego.
Oznacza to, że cały proces ofertowania i oceny ofert prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od lutego 2016 r. pracownicy naszego Działu Zaopatrzenia będą wysyłać do Państwa, poprzez tę Platformę, pierwsze zapytania ofertowe.
Jak to wygląda w praktyce?
Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od naszego pracownika link, który "przeniesie" Państwa do naszego zapytania ofertowego,
tam opisane będą nasze potrzeby (materiał, ilość, czas dostawy) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, itp.),
Państwo podajecie przy danej pozycji zakupowej propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas klikając przycisk "Złóż ofertę" na Platformie.
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/pwik_oswiecim.
Procedura ofertowania może być przeprowadzona bez wcześniejszej rejestracji w bazie Platformy lub poprzez indywidualną rejestrację. W zapytaniach ofertowych oferty można składać poprzez udzielenie odpowiedzi na maila dołączając wypełniony plik *.xls (nie ma konieczności składania ofert bezpośrednio w platformie).
Ze swojej strony zachęcamy Państwa do rejestracji na Platformie, gdyż macie Państwo możliwość poszerzenia swojej bazy potencjalnych nabywców (dotarcie ze swoją ofertą do innych użytkowników Platformy Zakupowej). Dodatkowa przewaga, to podanie całej swojej gamy materiałów i /lub usług oferowanych przez Państwa firmę poprzez własne przypisanie do określonych grup materiałowych i/lub usługowych. Wytyczne odnośnie rejestracji Państwa firmy na platformie znajdują się na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/pwik_oswiecim w zakładce "Zostań Dostawcą".
Jedyną rzecz wymaganą z Państwa strony, to dostęp do Internetu oraz stosowanie jednej z najpopularniejszych przeglądarek: Internet Explorer (od wersji 10.0), Mozilla Firefox, Google Chrome.
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą zapytania ofertowego proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Open Nexus, tel. 61 679-19-00 (pon.-pt. w godzinach od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami przyniesie wymierne korzyści obu stronom.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu
ul. Ostatni Etap 6, 32-603 Oświęcim
tel. (+48) 33 843-28-14
tel. (+48) 33 843-28-77
tel. (+48) 33 843-09-05
tel. (+48) 33 843-17-15
kom. (+48) 697-771-703
e-mail: pwik@pwik.oswiecim.pl
Adres dla e-Doręczeń: AE:PL-50797-92764-EGETH-24