Wersja standardowa Wersja z powiększonym kontrastem Wersja tekstowa
Menu
Facebook
Wyszukiwanie

Po kliknięciu w link nastąpi przekierowanie na stronę biuletynu.

Chcesz mieć zdrowie i urodę -
pij kranową, czystą wodę

Kto z naturą w zgodzie żyje,
prosto z kranu wodę pije

Zmieńmy w Oświęcimiu modę,
pijmy z kranu czystą wodę

Chcesz mieć zdrowie i urodę -
pij kranową, czystą wodę

Dla dorosłych i dla dzieci
zdrowa woda z kranu leci

Woda z kranu, woda życia
polecana jest do picia

Dla zdrowia i urody
pij z kranu dużo wody

Kto z naturą w zgodzie żyje,
prosto z kranu wodę pije

Regulamin usługi informacyjnej SMS

Regulamin korzystania z usługi informacyjnej SMS
Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Oświęcimiu

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 1
  1. Niniejszy regulamin usługi informacyjnej SMS określa warunki uruchomienia, korzystania i rezygnacji z usługi oferowanej przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu.
  2. Regulamin został udostępniony na stronie internetowej Spółki https://www.pwik.oswiecim.pl.
§ 2

Użyte w regulaminie określenia oznaczają:

  • PWiK - Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu, ul. Ostatni Etap 6.
  • Urządzenie - urządzenie umożliwiające odbiór wiadomości tekstowych SMS lub wiadomości e-mail (telefon, tablet, komputer, itp.)
  • SMS - krótka wiadomość tekstowa wysyłana do użytkownika,
  • Wniosek - "Wniosek o włączenie / aktualizację / wycofanie usługi informacyjnej SMS", które Odbiorca podpisuje w BOK, przesyła listownie na adres siedziby PWiK, bądź drogą internetową,
  • Użytkownik - osoba korzystająca z usługi informacyjnej SMS,
  • eBOK - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
§ 3
  1. Usługa informacyjna SMS/e-mail polega na przesyłaniu na urządzenie informacji:
    • o wystawieniu faktury za świadczone przez PWiK usługi,
    • o zbliżającym się terminie płatności faktury (na 3 dni przed) oraz przekroczeniu terminu płatności (5 dni po) - o ile należność za fakturę nie została wcześniej uregulowana,
    • o planowanych przerwach lub ograniczeniach w dostawie wody,
    • inne ważne informacje związane ze świadczeniem usług przez PWiK.
II. AKTYWACJA/DEZAKTYWACJA USŁUGI
§ 4
  1. Warunkiem korzystania z usługi informacyjnej SMS/e-mail jest:
    1. złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na korzystanie z usługi informacyjnej SMS poprzez wypełnienie formularza za pośrednictwem serwisu https://www.pwik.oswiecim.pl/ LUB
    2. złożenie pisemnego Wniosku do PWiK poprzez przesłanie pocztą na adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu, ul. Ostatni Etap 6, ul. Ostatni Etap 6 - Wniosek dostępny na stronach serwisu https://www.pwik.oswiecim.pl/ LUB
    3. złożenie Wniosku osobiście: Biuro Obsługi Klienta - PWIK Sp. z o.o. w Oświęcimiu, ul. Ostatni Etap 6, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.
  2. Klient zobowiązuje się do aktualizacji numeru telefonu komórkowego służącego do wykonania niniejszej usługi.
  3. Zmiany dotyczące numeru kontaktowego telefonu komórkowego lub adresu e-mail, a także formy otrzymywania wiadomości, mogą być wprowadzone przez Użytkownika poprzez:
    • złożenie Wniosku zgodnie z pkt 1 lit. b) i c),
    • wysłanie zgłoszenia "Zmiana danych kontaktowych" poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (tylko Użytkownicy posiadający konto w eBOK).
III. ZAKRES OBOWIĄZKÓW I UPRAWNIEŃ
§ 5
  1. PWiK nie ponosi odpowiedzialności za:
    • niedostarczenie informacji SMS z powodu nieprawidłowo podanego numeru kontaktowego,
    • niedostarczenie informacji SMS, gdy Użytkownik będzie poza zasięgiem sieci,
    • niedostarczenie informacji SMS, gdy Użytkownik nie będzie miał włączonego Urządzenia,
    • korzystanie z usług przez osoby nieuprawnione do użytkowania Urządzenia i szkody tym spowodowane,
    • problemy w świadczeniu usług, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń, których PWiK przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie był w stanie zapobiec, w szczególności w przypadku problemów związanych ze zdarzeniami losowymi o charakterze siły wyższej,
    • przerwy w świadczeniu usług zaistniałe z powodu problemów technicznych operatorów telefonii komórkowej, operatorów sieci teleinformatycznych lub innych, niezależnych od PWiK.
  2. PWiK dołoży starań w celu zapewnienia prawidłowego działania usługi informacyjnej, zobowiązując się do wysyłania informacyjnych wiadomości SMS tylko do tych Użytkowników, którzy spełniają ww. wymagania i wyrazili zgodę na ich otrzymywanie na podany numer kontaktowy.
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 6
  1. PWiK zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uznaje się wprowadzenie nowych lub nowelizacje obowiązujących przepisów prawnych, dostosowanie do koniecznych zmian wprowadzanych w obowiązującym systemie informatycznym, zmiany w ofercie.
  2. W przypadku zmiany regulaminu, jego doręczenie odbywać się będzie poprzez umieszczenie na stronach serwisu https://www.pwik.oswiecim.pl stosownego komunikatu. Zmiany wchodzą w życie z chwilą udostępnienia Użytkownikowi regulaminu na stronie internetowej PWiK.
  3. Korzystanie z usługi informacyjnej SMS po wprowadzeniu zmian do regulamonu równoznaczne jest z wyrażeniem dla nich akceptacji i zrozumienia.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa, w szczególności przepisy Kodeks Cywilnego i ustawy o ochronie danych osobowych.
  5. Wszelkie spory wynikłe na tle korzystania z niniejszego Regulaminu rozstrzygane będą przez właściwy sąd.
§ 7

Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.


Pokaż wszystkie...

KONTAKT

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu

ul. Ostatni Etap 6, 32-603 Oświęcim
tel. (+48) 33 843-28-14
tel. (+48) 33 843-28-77
tel. (+48) 33 843-09-05
tel. (+48) 33 843-17-15
kom. (+48) 697-771-703
e-mail: pwik@pwik.oswiecim.pl

Adres dla e-Doręczeń: AE:PL-50797-92764-EGETH-24

NAPISZ DO NAS

Informacje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych znajdują się w dokumencie Polityka Prywatności